Nakupovat u nás je velmi jednoduché a můžete využít kterýkoli ze tří nabízených způsobů:
A) V našem E-shopu
B) E-mailem
C) Telefonicky
Jakmile obdržíme Vaši objednávku (ať už jste ji provedli v rámci e-shopu, e-mailem nebo telefonicky), objednávka je pro Vás – jakožto Váš návrh na uzavření kupní smlouvy – závazná.
Vaši objednávku však můžete stornovat, a to do doby, než Vám ji výše popsanými způsoby potvrdíme – jinými slovy, než takto přijmeme Váš návrh na uzavření kupní smlouvy.
V případě, že chcete z nějakého důvodu objednávku stornovat i po uplynutí této doby, informujte nás, prosím, abychom zboží zbytečně neposílali na Vaši adresu a zásilky se nám nevracely! Můžete tak učinit buďto telefonicky na telefonním čísle +420 608 815 146 nebo zasláním e-mailu na adresu: Tato emailová adresa je chráněna před spamboty, abyste ji viděli, povolte JavaScript .
Nabízíme Vám tři možné způsoby platby:
A) Dobírkou
Ve Vaší objednávce zvolíte platbu „dobírkou", my objednávku e-mailem nebo telefonicky potvrdíme a v tomto potvrzení objednávky uvedeme celkovou částku. Zboží Vám následně zašleme na Vaši dodací adresu, kterou jste uvedli v objednávce. Při dodání zboží uhradíte přepravní společnosti částku uvedenou v potvrzení objednávky a zboží Vám bude předáno.
B) Platba předem – bankovním převodem
Ve Vaší objednávce zvolíte platbu „předem bankovním převodem", my objednávku e-mailem nebo telefonicky potvrdíme a v tomto potvrzení objednávky uvedeme celkovou částku, číslo našeho bankovního účtu a variabilní symbol, pod kterým máte tuto částku převést na náš účet (abychom Vaši platbu snadno identifikovali a přiřadili k Vaší objednávce). Po připsání příslušné částky na náš bankovní účet Vám e-mailem nebo telefonicky nebo SMS zprávou sdělíme, že bankovní převod proběhl úspěšně. Zboží Vám následně zašleme na Vaši dodací adresu, kterou jste uvedli v objednávce.
C) Platba v hotovosti při osobním odběru
Ve Vaší objednávce zvolíte platbu „v hotovosti – osobní odběr", my objednávku e-mailem nebo telefonicky potvrdíme a v tomto potvrzení objednávky uvedeme celkovou částku. Následně Vás budeme e-mailem nebo telefonicky kontaktovat a domluvíme si s Vámi termín a čas předání zboží.
Nejsme kamenná prodejna, ale internetový obchod. Osobní odběr zboží je možný pouze po předchozí telefonické dohodě na adrese Tyršova 438, 25601 Benešov (budova Sokolovny v Benešově - GPS: 49.7814389, 14.6828142).
Dopravu objednaného zboží zajišťuje Česká pošta nebo expresní přepravní služba PPL. Jen dodáváme, že Vámi zvolený způsob platby nemá vliv na cenu za dopravu.
Zboží, které je skladem, odesíláme zpravidla (a) v pracovní den, který následuje po dni, kdy jsme potvrdili Vaši objednávku – to v případě, že jste se rozhodli platit dobírkou nebo (b) v pracovní den, který následuje po dni, kdy byla příslušná částka připsána na náš bankovní účet – to v případě, že jste se rozhodli platit bankovním převodem.
U přepravní služby PPL je doručení obvykle nejpozději do dvou dnů, ve většině míst ČR i dříve. Česká pošta doručuje nejpozději do jednoho pracovního týdne, obvykle dříve. Prosím sledujte svou schránku a telefon, pokud Vás kurýr nezastihne, vhodí Vám zde lístek s číslem zásilky. Současně Vás bude obvykle informovat na telefonní číslo, které jste vložili při objednávce. Česká pošta telefonní avíza obvykle nenechává, ve schránce najdete však oznámenku o nedoručené zásilce a tu si můžete vyzvednout na Vaší poště.
Zasílání v případě vyšších teplot (nad 28 °C) nebo naopak při teplotách pod nulu může být u některých teplotně citlivějších produktů omezeno do doby, než tomu klimatické podmínky umožní.
Kupující je povinen prohlédnout si zboží před tím, než potvrdí přepravci jeho převzetí. Pokud kupující zjistí, že zásilka nese známky poškození způsobeného při přepravě, je kupující za přítomnosti přepravce povinen zkontrolovat, zda došlo k poškození samotného zboží.
Pokud ano, je kupující povinen vyhotovit záznam o poškození zásilky a nechat si tuto skutečnost potvrdit přepravcem.
Podepsáním dodacího listu přepravci totiž kupující souhlasí s převzetím zboží a stvrzuje, že dorazilo mechanicky nepoškozené. Na pozdější reklamace zboží pro poškození způsobené při přepravě pak nelze brát zřetel a budou zamítnuty.
O případném poškození zboží během přepravy je kupující povinen neprodleně informovat prodávajícího, nejpozději však do dvou pracovních dnů od převzetí zboží, a to na telefonním čísle +420 608 815 146 nebo zasláním e-mailu na adresu: Tato emailová adresa je chráněna před spamboty, abyste ji viděli, povolte JavaScript .
2008-2024 © FAKTORPLUS.CZ